poniedziałek, 23 lipca 2012

Dobry pomysł vs zły pomysł

Swoją potrzebę inwigilowania ludzi zaspokajam obserwując ich balkony (szok!). Stojąc pod blokiem, zwłaszcza wieżowcem, czuję się jak w sklepie z cukierkami. Fascynują mnie bowiem zarówno ciekawe, estetyczne aranżacje jak i zagracenie z oszpeceniem.

Na swym blogu rozpoczynam więc cykl "dobry pomysł / zły pomysł", podczas którego prezentować będę fajne i niefajne balkony.

Cykl rozpoczynam od mojego ulubionego, jak dotąd, balkonu mojej przyjaciółki, który zainspirował mnie do tego aby zacząć dbać o zielone otoczenie wokół siebie. Przekonał mnie, że zwłaszcza w bloku powinno nam na tym zależeć i że to nie jest żaden problem by mieć swój mały ogródek. Niniejszy balkon nie tylko posiada zioła rozmaite ale również warzywa i owoce (pomidory, ogórki, papryka, w ubiegłym roku poziomki), rośliny ozdobne i kwiaty a nawet wijący się bluszcz. Dodatkowo znalazło się miejsce na 2 leżaki oraz drobne akcesoria ozdobne.

To dobry pomysł, brawa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz